Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.04.2021 12:14 - Равновесие
Автор: aprilov Категория: Поезия   
Прочетен: 1072 Коментари: 2 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Когато ми е тъжно, не пиша за тъгата,
за щастие си мисля безметежно. 

Когато в мрак сърцето ми стои,
за зората мисля как струи.  

Когато съм затворен в рая,
пътувам с мисли из безкрая. 

Когато ми е безнадеждно,
за морето мисля си безбрежно.

Когато съм самотен пак,
за приятел някой мисля драг. 

Когато на живота съм във края,
какво е после искам да узная.



Тагове:   щастие,   сърце,   ЗОРА,   живот,   тъга,   рай,


Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lexparsy - Много ми хареса твоя стих..
17.04.2021 16:16
   И е много синхроничен и с моите мисли и настроение напоследък..
   Защото всички казваме и си припомняме едно и също със свои думи чрез своята си дарба, която на пук на антиРазума ни отличава като уникални човеци!
   А аз скромно си припомних, че си рекох същото, с други думи в "Различаване е мъдрост по призвание..." (14.03.2021) ... Ами виж сега аз намерих голяма аналогия но хейтърите, анализирайки поезията която не им е присъща не могат да намерят нищо общо никога... :-()
   А светло лилавата ни припомня, че това да мислим заедно не ни прави еднакви андроиди, като смартфоните ни които имат марка, и устройство за позициониране на мислите ни... :-)))))
   Пожелавам ти пролетно и уютно споделене Явор, и да дочакаме и природата която ни е присъща да го стори!
   Лекс
цитирай
2. aprilov - Много ти благодаря за хубавия коментар, Лекс! И аз ти пожелавам спокойствие, отлично настроение и проникновено вдъхновение!
17.04.2021 17:29
lexparsy написа:
   И е много синхроничен и с моите мисли и настроение напоследък..
   Защото всички казваме и си припомняме едно и също със свои думи чрез своята си дарба, която на пук на антиРазума ни отличава като уникални човеци!
   А аз скромно си припомних, че си рекох същото, с други думи в "Различаване е мъдрост по призвание..." (14.03.2021) ... Ами виж сега аз намерих голяма аналогия но хейтърите, анализирайки поезията която не им е присъща не могат да намерят нищо общо никога... :-()
   А светло лилавата ни припомня, че това да мислим заедно не ни прави еднакви андроиди, като смартфоните ни които имат марка, и устройство за позициониране на мислите ни... :-)))))
   Пожелавам ти пролетно и уютно споделене Явор, и да дочакаме и природата която ни е присъща да го стори!
   Лекс

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: aprilov
Категория: Поезия
Прочетен: 369780
Постинги: 364
Коментари: 116
Гласове: 961
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031